ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ با Wear OS 3.1 ممکن است به زودی رونمایی شود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

به تازگی گزارشی از طرف یکی از افشاگران برجسته دنیای فناوری منتشر شده است که به زمان رونمایی احتمالی اولین ساعت هوشمند گوگل اشاره دارد.

تا به امروز، اخبار و شایعات زیادی پیرامون ساعت هوشمند گوگل منتشر شده است که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف افشاگر برجسته یعنی ایوان بلس، به نظر می‌رسد زمان رونمایی و عرضه اولین ساعت هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ نزدیک خواهد بود.

این افشاگر در گزارش خود ادعا می‌کند گوگل پیکسل واچ با شناسه مدل روهان (Roham) به زودی رونمایی خواهد شد و البته هنوز هیچ زمان دقیقی برای آن مشخص نکرده است. شایان ذکر است که شناسه مدل روهان متعلق به پیکسل واچ در گزارش‌های زیادی ذکر شده است ولی به نظر می‌رسد نام تجاری ساعت هوشمند جدید گوگل متفاوت از شناسه مدل آن باشد. به علاوه، در گزارش بلس ذکر شده است که ساعت هوشمند پیکسل واچ با اخرین نسخه سیستم عامل Wear OS یعنی Wear OS 3.1 روانه بازار خواهد شد که در مقایسه با سیستم عامل Wear OS 3.0 از طراحی زیباتر و قابلیت‌های بیشتر بهره می‌برد.

طبق شایعات منتشر شده، سیستم عامل جدید Wear OS 3.1 از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار خواهد بود که آن را به رقیب متسقیم دیگر ساعت‌های برجسته بازار مانند اپل واچ بدل خواهد کرد. از زمان‌های رونمایی احتمالی ساعت هوشمند پیکسل واچ می‌توان به 11 مه مصادف با 21 اردیبهشت، بازه تیر مرداد و بازه مهر آبان اشاره کرد. از بین این تاریخ‌های شایعه شده، به نظر می‌رسد احتمال رونمایی ساعت پیکسل واچ در تاریخ 21 اردیبهشت بیشتر باشد چرا که این تاریخ با زمان برگزاری کنفرانس I/O گوگل همزمان است.

از مشخصات فنی احتمالی ساعت هوشمند پیکسل واچ می‌توان به طراحی دایره‌ای و سنسور پیشرفته الکتروکاردیوگرام (تست نوار قلب) اشاره کرد. به علاوه، انتظار می‌رود پیکسل واچ از تمامی سنسور‌های معمول سلامتی و تناسب اندام که در دیگر ساعت‌های هوشمند نیز قرار دارد برخوردار خواهد بود. همچنین شایعه شده است که پیکسل واچ به 32 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه بالارده مجهز خواهد بود که البته هنوز نام آن مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *